СОП «Стандартты операциялық процедураны қалай
құруға және енгізуге болады»
Мекемеде стандартты операциялық рәсімді (СОП) жасау және қолданысқа енгізу қағидаларын регламенттеу.
1) СОП мекеме үшін бірыңғай стандартты схема бойынша ресімделуі тиіс.
2) СОП әзірлеуге және жасауға құрылымдық бөлімшелердің меңгерушілері жауапты болады. Ұйым қызметкерлері СОП және күнделікті іс-әрекетте орындайтын процестер туралы нұсқаулар жасауға қатысады.
3) сапа менеджменті қызметінің басшысы әзірленген/өзгертілген СОП-ны басшының медициналық бөлім жөніндегі орынбасарына кейіннен бірінші басшының бекітуімен келісуге ұсынады.
1) компьютер;
2) А4 форматындағы ақ қағаз.
1) кәсіпорын үшін бірыңғай нысанда СОП жасаңыз: А4 форматындағы ақ қағазға басып шығарыңыз, жоғарғы колонтитулға ұйымның атауын, СОП атауы мен сәйкестендіру нөмірін қойыңыз.
2) реттік нөмірден тұратын СОП сәйкестендіру нөмірін жақшаға - нұсқа/қайта қарау нөмірлерін және сызықша арқылы - құрылымдық бөлімшенің нөмірлерін беріңіз.
3) бірінші жарияланған құжаттың нұсқа нөмірі - "1", болашақта бұл нөмірді өсу ретімен өзгертіңіз (2, 3 және т.б.).
4) төменгі деректемедегі бет нөмірлерін белгілеңіз: беттердің жалпы санынан бет нөмірі.
5) мәтінді Times New Roman шрифтімен (өлшемі 14 немесе 12) Бір жол аралығы бар бетке орналастырыңыз, сол жақ жиегі – 2 см, жоғарғы, төменгі және оң жақ жиегі – 1 см.
6) тақырыптарды немесе маңызды бөліктерді қою қаріппен бөлектеңіз.
7) осы құжат СОП ресімдеу үшін үлгі болып табылады. СОП осы құжатта бар барлық бөлімдерді қамтуы керек: "тағайындау", "Орындаушы", "бақылау", "рәсімді орындауға қойылатын талаптар", "жабдықтар мен материалдар", "рәсімді өткізу реттілігі", "Нормативтік құқықтық база", "өзгерістер, өзектендіру", "алу", " Бөлу", "Қызметкерлерді оқыту кестесі", "білімді бағалау парағы".
8) әзірлеу, келісу және бекіту күндерін белгілеңіз.
9) бекітілгеннен (немесе пысықталғаннан және/немесе бекітілгеннен) кейін бөлімше қызметкерлерін бекіту күнінен бастап 5 күн ішінде жаңа немесе өзгертілген құжат бойынша оқытуды өткізіңіз (жауапты - құрылымдық бөлімшенің меңгерушісі).
10)СОП-ға қатысы бар әрбір қызметкердің қолы қойылған "осы рәсім шегінде келесі қызметкерлер оқытылды және жоғарыда аталған әрекеттерді жүргізуге уәкілетті" СОП кестесінде СОП талаптарына персоналды оқытуды тіркеңіз. Бұл кестені компьютерде толтырмаңыз (СОП-пен таныс әрбір қызметкер оны өз қолымен толтырады). Кестедегі жолдар саны филиал штатындағы қызметкерлер санына + 10 жолға тең болуы керек (жаңадан қабылданған қызметкерлер үшін).
11) қолданыстағы құжаттардың барлық электрондық нұсқаларын "қолданыстағы құжаттар" қалтасына Мұрағаттаңыз және флэш-дискіге немесе басқа тасығышқа қосымша көшіріңіз (құжаттардың цифрлық нұсқаларын сақтауға және жаңартуға жауапты - құрылымдық бөлімше меңгерушісі).
19) нормативтік құқықтық базада немесе жұмыс процесінде өзгерістер болған кезде СОП - ны мерзімінен бұрын өзгертіңіз.
20) құжатқа өзгерістер енгізген кезде СОП-ға толық тексеру жүргізіңіз. Қолмен түзетулер жасамаңыз, құжаттың соңына мәтін қоспаңыз және т. б.
21) өзгертілген СОП сапа менеджменті қызметінің басшысымен келісіңіз, тексеруден кейін бірінші басшымен бекіту үшін жіберіңіз (жауапты - құрылымдық бөлімшенің меңгерушісі).
22) құжаттың ревизиясын әрбір СОП соңында "өзгерістер, өзектендіру" кестесінде ресімдеңіз, онда өзгерістің себебін қысқаша жазыңыз.
23) ревизиядан өткен СОП жариялауды персоналды оқытуды қоса алғанда, жаңа құжат сияқты орындаңыз.
24) жойылған/ревизиядан өткен Соптардың түпнұсқасына "жойылды" деген жазуды қойып, жарамсыз құжаттар папкасында сақтаңыз (жауапты - құрылымдық бөлімшенің меңгерушісі) немесе оны жою рәсімін жүргізіңіз (мекеменің ережелеріне байланысты). Жарамсыз құжаттар қалтасында тек тексерілген СОП-тың келесі нұсқасын сақтаңыз. Сапа менеджменті қызметіне жою үшін алдыңғы нұсқаны және жиналған бақыланатын көшірмелерді беріңіз.
25) қолданыстағы СОП көшірмелерін жұмыста пайдалану үшін жұмыс орындарында сақтаңыз. Сақтауға жауапты-құжатты алған қызметкер.
26) СОП көшірмелерін немесе түпнұсқаларын кәсіпорын басшысының рұқсатынсыз бөгде адамдарға бермеңіз, өйткені сапа менеджменті жүйесінің барлық құжаттары ұйымның меншігі болып табылады.
1) «Сапа менеджменті жүйес» халықаралық стандарты;
2) ҚР ДСМ м.а. 2021.11.05 № ҚР ДСМ-111 "медициналық ұйымдарды аккредиттеу стандарттарын бекіту туралы"бұйрығы.